شرکت مهندسی سازگان ارتباط ، پیشرو در زمینه الکترونیک و مخابرات

ایران، تهران

خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه شرقی، پلاک 40

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

با استعانت از درگاه خداوند متعال و مساعدت همكاران ارجمند در شرکت مهندسی سازگان ارتباط، با بهره گیری از استاندارد ISO 9001:2015 ، این شرکت در نظر دارد در زمینه های کیفیت، ایمنی، پایداری، قیمت، تحویل به موقع، سودآوری و ایجاد ارزش در ارائه محصول و خدمت فراتر از انتظارات مشتری و سایر ذینفعان ظاهر شود؛ و در این مسیر برمبنای اصول پنجگانه ذیل به فعالیت می پردازد:
محصولات و خدمات ما

بر پایه تعریفی شفاف از انتظارات و نیازمندی‌های مشتریان، همواره و با‌جدیت در تلاشیم تا نیازمندی‌های مشتری را برآورده سازیم و حتی از آن فراتر رویم. ما مقید به رعایت تمامی استانداردهای کاربردی و همچنین الزامات خاص مشتری بوده و برآنیم تا فرآیندهای لازم جهت نیل به این مقصد را برای ماندگاری اجرایی نموده ایم.

مشتریان ما

انتظارات و نیاز‌های مشتری بالاترین اولویت در کسب و کار سازگان‌ارتباط می‌باشد.کشف و تعیین نیازهای مشتری به همراه پاسخگویی سریع به تمامی درخواست های ایشان بدون ایجاد انتظارات کاذب وظیفه ما می‌باشد.

کارکنان ما

شرکت مهندسی سازگان ارتباط رفاه، آسایش و احترام کارکنان را مهمترین دیدگاه در کسب وکار و نحوه اداره امور می داند و موارد ذیل ‌را در این زمینه الزام می دارد: ایجاد محیطی برای موفقیت، رشد و توسعه شخصی برپایه صداقت و درستکاری – توانمند سازی از طریق آموزش و ارتباطات باز کاری – طرح ریزی و فراهم آوری یک محیط کاری امن و ایمن – رعایت عدالت، انگیزش و ارائه فرصت های شغلی عادلانه – ایجاد فضای کاری جذاب و خلاق

تامین کنندگان ما

شرکت مهندسی سازگان ارتباط متعهد به پشتیبانی تأمین کنندگان خود می‌باشد . ما معتقد به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی در روابط کاری بوده و همچنین کارکنان و تامین‌کنندگان خود را به این رفتار ترغیب می‌نماییم . ما خود را ملزم به حفظ محیط زیست و عدم ایجاد آلودگی در محیط کار می‌دانیم و فعالانه متعهد به رعایت تمامی الزامات ایمنی، زیست محیطی، قانونی و مقررات می‌باشیم.

کسب‌وکارما

شرکت مهندسی سازگان ارتباط در راستای تحقیق، طراحی، تولید، بازرگانی و ارائه خدمات در زمینه‌ تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، اتوماسیون صنعتی و نرم افزار اصول ذیل را اساس مدیریت و برنامه ریزی کسب و کار خود قرار می دهد:

  • فراهم آوردن زمینه سودآوری بلندمدت و پایدار
  • بین المللی شدن کسب و کار و حضور در بازارهای بین المللی همزمان و هم تراز با بازارهای داخلی
  • چابک سازی و کارآمدسازی سازمانی مبتنی بر شیوه های نوین مدیریت کسب و کار
  • در نظر گرفتن دانش و فناوری به عنوان موتور محرک اصلی کسب و کار و مدیریت دانش به منظور حفظ سرمایه فکری شرکت
  • برنامه ریزی هوشمندانه بر مبنای بررسی مداوم روندهای فناوری و کسب و کار در ایران و جهان

ارزش های بنیادین ما

مشارکت ذینفعان

صداقت، درستکاری و رضایت پروردگار

کیفیت و اطمینان در ارائه محصولات و خدمات

نوآوری