شرکت مهندسی سازگان ارتباط ، پیشرو در زمینه الکترونیک و مخابرات

ایران، تهران

خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه شرقی، پلاک 40

8:00 تا 20:0

شنبه تا پنج شنبه

در هر سازمان توليدي ، برنامه ريزي توليد به عنوان اصلي ترين موتور محرکه سازمان محسوب مي شود. ماموريت سيستم برنامه ريزي توليد، مديريت سفارشات، ساخت محصولات و بررسي قطعات مورد نياز و صدور درخواست هاي تامين اين قطعات از طريق رزرو از انبار و يا ارسال به تدارکات مي باشد و همچنين برنامه ريزي جهت توليد با در نظر گرفتن ظرفيت هاي در دسترس منابع و ماشين هاي توليدي مي باشد.اجراي درست و به موقع اين موارد نيازمند وجود سيستم جامعي است که بتوان به وسيله آن براساس اطلاعات سازمان ، برنامه ريزي نمود.

سطوح استقرار برنامه توليد

سطح 1: هسته اصلي و ضروري در استقرار سيستم توليد ، ثبت اطلاعات پيش برنامه توليد و مرحله بعد اجراي برنامه توليد است (پيش نياز اين بخش نيز اطلاعات مربوط به مهندسي توليد و تنظيمات پيش برنامه توليد مي باشد.)

بعد از اجراي برنامه توليد بصورت کاملا اتوماتيک برنامه سفارش توليد ، برنامه رزرو انبار و برنامه تامين ، کنترل و ايجاد مي گردد.

سطح 2: در اين سطح استقرار لازم است سطح 1 پياده سازي شده باشد .در اينجا در صورت نياز مشتري، ماژول مديريت حکم کار که براي ارجاع کارهاي توليد به واحدهاي توليدي و حواله هاي مربوطه ، نياز است  ، مستقر مي گردد. ماژول ظرفيت سنجي را نيز در صورت نياز به اعمال مواردي مانند تقويم کاري ، تعداد وساعات شيفت کاري ، ظرفيت سايت هاي توليدي و نيروي انساني مراکز توليدي ، در اين سطح مي توان اضافه نمود.

سطح 3: در اين سطح استقرار لازم است سطح 1 پياده سازي شده باشد و از سطح 2 نيز ماژول مديريت حکم کار مستقر شده باشد.در اينجا در صورت نياز مشتري ، ماژول مديريت برونسپاري براي مديريت اقلامي که توليد آنها به شرکت هاي پيمانسپار مي بايست واگذار شود ، استقرار مي يابد و همچنين براي مشخص شدن صورتحساب پيمانکاران با توجه به قرارداد خريد و حکم کارهاي صادر شده و اقلام حواله کشيده شده و عملکرد پيمانکاران مي باشد.

درخت تنظيمات توليد

با توجه به برنامه توليد ثبت شده درخت تنظيمات توليد که براساس کدينگ ، درخت عمليات ، درخت محصول و ضرايب موجود در آن شکل گرفته است ايجاد مي گردد. کاربر مي تواند تنظيمات پيش فرض را که از سيستم هاي فوق اعمال شده است را مانند نوع تامين و متولي کالا  و سايت توليدکننده تغيير دهد.